sobota, 6 kwietnia 2013

Rozdział 8.

  Ledwo co zeszłam na dół a zadzwonił dzwonek do drzwi, poszłam otworzyć i ujrzałam Alex i Louisa który cały był w czymś białym.
 -Nie pytaj -powiedział Louis wchodząc do domu i uciekając na górę.
 -Co mu? -spytałam ze zdziwioną miną a Alex tylko wzruszyła ramionami.
 -Julia! -usłyszałam krzyk dochodzący z balkonu.
Weszłam na duży balkon i od razu trafiłam w ramiona Hazzy.
 -Co ty kurwa robisz?! -spytałam stojąc jak słup.
 -Paparazzie za nami, przytul mnie a później pocałuj.
 -Chyba cię pojebało -powiedziałam i już miałam wyjść gdy Harry pociągnął mnie za rękę i znowu przytulił.
 -Kurwa gdyby nie to że za nami są brukowce to bym ci przyjebała w ryj.
 -No kochanie daj buziaczka -powiedział przytulając mnie jeszcze mocniej.
 -Głupi jesteś -powiedziałam, dałam mu buziaka w policzek i wyszłam.
Udałam się do pokoju Zayna i pościeliłam mu łóżko, ogarnęłam jego bajzel i zeszłam na dół. W salonie byli dosłownie wszyscy: Zayn, Louis, Harry, Liam, Niall, Alex i Caroline.
 -Siema -przywitałam się.
 -Cześć -opowiedzieli chórem.
 -Mam zajebisty  pomysł tylko nie wiem czy się zgodzicie?
 -Mów.
 -Możemy pojechać nad jezioro na biwak? -spytałam siadając obok Zayna.
 -Okej, co powiecie na ten weekend?
 -Spoko.
Wszyscy się rozeszli i pobiegli pakować, wracając do domu razem z Alex weszłyśmy do Starbucka, usiadłyśmy sobie przy stoliku i zaczęłyśmy wspominać dawne historie. Po chwili podeszła do mnie jakaś dziewczyna i poprosiła o zdjęcie, jak okazało się była to fanka. Nie pewnie podeszłam do dziewczyny i jakaś pani zrobiła nam fotkę. Nie powiem, trochę mnie to zdziwiło. Wróciłyśmy do domu, spakowałyśmy się  i czekałyśmy aż Harry po nas przyjedzie. Usłyszałam dzwonek do drzwi i gdy tylko je otworzyłam o mało co nie oślepłam. Wszędzie roiło się od fleszy a na środku stał Hazza z bukietem kwiatów. Przytuliłam się do niego choć wcale nie miałam ochoty i wpuściłam do środka.
 -Na przyszłość bądź mniej romantyczny.
 -Jedyna dziewczyna która tego chce.
 -A widzisz -szepnęłam i poszłam po Alex. Po paru minutach byłam już w aucie z loczkiem i brunetką, byliśmy w drodze na jeziorko. Na miejscu każdy znalazł sobie miejsce na ławce i zaczęliśmy piec kiełbaski oraz grać w butelkę, która jak na złość od razu wypadła na mnie.
 -Prawda -powiedziałam zakładając rękę na rękę.
 -Który z nas jest najseksowniejszy? -spytał Harry.
 -Zayn.
 -Serio? -spytał loczek a ja tylko pokiwałam głową.
Na początek były normalne zadania, potem na całowanie aż w końcu wypadło na Alex.
 -Prawda.
 -No weź, zawsze bierzesz prawdę! -skomentował Niall.
 -No to wyzwanie.
 -Wskocz do jeziora z tamtego pomostu.
 -Okej, skoro chcecie -powiedziała, zdjęła buty i pobiegła prosto na most. Gdy już miała skoczyć wyjebała się na drewniane belki i spadła do wody co spowodowało u nas napad śmiechu. Po chwili nie wynurzania się  Alex, zaczęłam się martwić i pobiegłam do wody a za mną Harry i Louis. Woda sięgała mi do szyi i nagle przede mną wynurzyło się ciało Alex.
 -Alex! -krzyknęłam o mało nie dławiąc się wodą. Harry złapał mnie i podpłynął na brzeg a Lou wziął Alex która nie oddychała,
 -Zostaw mnie, Alex! Ona nie żyje! Zostaw mnie! -krzyczałam próbując się wyrwać.
Wszyscy podbiegli do brunetki, Louis zaczął robić jej usta usta i uciskał jej klatkę piersiową. Usiadłam koło niej i złapałam ją za rękę modląc się żeby przeżyła. Liam zadzwonił po karetkę a Zayn przytulił mnie od tyłu.
Gdy karetka przyjechała na siłę wsiadłam do pojazdu razem z Lou i pojechaliśmy do szpitala. Inni pojechali do domu gdyż była pierwsza w nocy. TO było okropne uczucie siedzieć na ławce obok sali operacyjnej gdzie o życie walczyła moja najlepsza przyjaciółka od przedszkola, która zawsze mnie wspierała i pomagała.

***
Uff.. nareszcie go napisałam. 
Więc mam dużo do powiedzenia:
1.Oto ask Julii (głównej bohaterki) http://ask.fm/Juliaclark11
Ponieważ to jest przed ostatni rozdział ;(.
2. Nie długo piszę drugiego bloga którego już nie spieprzę obiecuje ;3 Na pewno dam wam link. 
Ten rozdział jest słaby, ale byle żeby coś.
:) xxx

3 komentarze:

  1. Pisz dalej tego bloga.:D Wiesz ile czekałam na tą część.:) Pisz go dalej bo jest fantastyczny :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, pisz następne części tego .!! Proszę . <3 Ten rozdział jest fajny .! <3 Nie zaczynaj nowego . :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszesz extra, blog jest zajebisty. Nie kończ go!

    OdpowiedzUsuń